Reklamacje
Reklamacje należy przesyłać w formie skanów (PDF lub JPG) wraz z fotografiami uszkodzonych przedmiotów (w celu identyfikacji przedmiotu oraz określenia rozmiaru szkody) na adres e-mail:reklamacje.vitalux@gmail.com w terminie 2 dni roboczych od czasu ich stwierdzenia lub zgłoszenia przez Klienta.
Sprzedawca rozpatruje reklamacje:
– konsumenckie – w terminie 14-dniowym
– uszkodzonych przesyłek – bez zbędnej zwłoki.
Pozostałe kwestie dot. reklamacji, uregulowane są w naszym Regulaminie oraz powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
Reklamowany produkt zostanie odebrany przez naszego Przedstawiciela Regionalnego przy kolejnej wizycie u Państwa.
W sprawach nie cierpiących zwłoki reklamacje będą przez nas odbierane za pośrednictwem kuriera DPD po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym/e-mailowym.
Pobierz formularz reklamacyjny